Subiekt Sprint

subiekt_sprintSubiekt Sprint to system dla firm, które chcą szybko i łatwo obsługiwać klientów detalicznych. Mogą z niego korzystać zarówno pojedyncze sklepy, jak i sieci, sklepy jedno- i wielostanowiskowe, samoobsługowe, itd. Program współpracuje z systemem sprzedaży Subiekt GT, z którym wymienia m.in. informacje o towarach, cenach i kontrahentach.

Subiekt Sprint pozwala na maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców dzięki specjalnie zaprojektowanemu interfejsowi użytkownika oraz współpracy z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.). Zapewnia nie tylko szybką obsługę klientów, ale i sprawne zarządzanie sklepem.

System składa się z dwóch modułów – Sprzedaży i Zarządzania sklepem. Pierwszy umożliwia wystawianie paragonów i faktur, wyszukiwanie towarów i obsługę urządzeń zewnętrznych; drugi pozwala m.in. na kontrolę finansów i stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z Subiektem GT.

Dużą zaletą systemu, oprócz prostej obsługi, jest możliwość drukowania fiskalnego poszczególnych pozycji na paragonie bezpośrednio po zeskanowaniu danego towaru, co znacznie skraca czas obsługi klienta (zwłaszcza w przypadku dużych zakupów).

Sprzedaż – najważniejsze funkcje:

  • – identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
  • – drukowanie fiskalne – drukowanie na drukarce fiskalnej pojedynczych pozycji na dokumencie sprzedaży bezpośrednio po zeskanowaniu towaru lub całego dokumentu (wszystkich pozycji) po zakończeniu transakcji;
  • – przyjmowanie płatności w różnych walutach (PLN, EUR) i w różnych formach (gotówka, karta, bon);
  • – obsługa urządzeń zewnętrznych: drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych, czytników kart magnetycznych, wyświetlaczy, szuflad;
  • – obsługa ekranów dotykowych;
  • – obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem);
  • – obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą;
  • – możliwość udzielenia rabatu lub zmiany ceny, sprzedaż z ceną otwartą;
  • – możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;
  • – anulowanie pozycji i całego dokumentu;
  • – wystawianie paragonów i faktur, zwrotów ze sprzedaży detalicznej;
  • – jednoczesne wystawianie wielu dokumentów na jednym stanowisku (multidokumenty);
  • – drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
  • – w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).

Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:

– współpraca z Subiektem GT – importowanie towarów, kontrahentów, cenników, danych o podmiocie, użytkowników; eksport sprzedaży;
– zarządzanie asortymentem – stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja), cenniki;
– delegowanie i rozliczanie sprzedawców/kasjerów poprzez sesje pracy;
– zarządzanie personelem – nadawanie uprawnień użytkownikom;
– filtrowanie wystawionych dokumentów;
– przypisanie ustawień każdego stanowiska pracy.