Sprzedażowe i marketingowe

 Szkolenia sprzedażowe i marketingowe

Szkolenia sprzedażowe :

jedną z wielu propozycji oferowanych przez naszą firmę są szkolenia sprzedażowe. Jest to oferta w której szczególny nacisk kładzie się na rozwój kompetencji pracownika działu sprzedaży oraz handlowca terenowego. Dzięki nim dajemy Państwu możliwość na rozwój firmy poprzez efektywne doskonalenie umiejętności kadry.

Prawie 90% Klientów uważa, że pozyskiwanie nowych klientów, jest najważniejsze dla ich organizacji. To fakt niezaprzeczalny, ale: 

  •  nie wszystkie organizacje zdają sobie sprawę jak ważna jest kwestia obsługi pozyskanego już Kontrahenta, jaką rolę odgrywa opieka posprzedażna;
  • pracownicy działów sprzedaży oraz handlowcy terenowi , często mają problem z zarządzaniem procesem zakupu, począwszy od ustalenia celu spotkania, kończąc na efektywnym jego zamknięciu – do którego nie dochodzi;
  • doświadczają przeciągających się procesów decyzyjnych po stronie klienta i nie potrafią sobie z nimi poradzić;
  • nie docierają do prawdziwych problemów klienta i prezentują rozwiązania nie dostosowane do jego oczekiwań;

   Nie traćmy czasu !!!

 Proponujemy profesjonalne szkolenia sprzedażowe, które dadzą waszym pracownikom wiedzę, świadomość i praktyczne umiejętności niezbędne w pracy sprzedawców.

Tematyka:

  • Profesjonalna obsługa klienta / 8 godzin
  • Techniki sprzedaży / 8 godzin
  • Obsługa telefoniczna klienta / 6 godzin
  • Komunikacja w firmie i w obsłudze klienta / 8 godzin

Cel naszych szkoleń to :

  •  nabycie lub/i rozwinięcie praktycznych umiejętności z zakresu sztuki sprzedaży;
  •  optymalizację kontaktu z klientem
  •  wzrost satysfakcji klienta poprzez dobrą obsługę i kontakt posprzedażny
  •  poradzenie sobie z różnego typu klientami w tym z klientem „trudnym”

Szkolenia marketingowe :

kolejną propozycją są profesjonalne szkolenia marketingowe, obejmujące najważniejsze i podstawowe zagadnienia marketingu. Szkolenie idealne dla osób zatrudnionych w firmie, odpowiedzialnych za wizerunek firmy, marki i produktu. Wiadomości teoretyczne oraz ich praktyczne zastosowanie.

Dział marketingu – często niedoceniany, często w konflikcie z działem sprzedaży,produkcji i działem finansów. Ale czy ktokolwiek wyobraża sobie sprzedaż bez marketingu ? W gospodarce rynkowej, przy ciągłej walce konkurencyjnej i ciągłej potrzebie zainteresowania klienta towarem lub usługą, ten dział ma zapewnioną pracę i niekończące się pole do popisu.

Tematyka :

  •  Nowoczesne strategie marketingowe / 8 godzin

 

Szkolenie – Skuteczne zarządzanie czasem – HIT wśród szkoleń 2013 / 2014 !!!!

Szkolenie z zarządzania czasem ( oraz /i organizacji pracy ) – właściwe zarządzanie czasem jest niezwykle istotne nie tylko dla dyrektorów czy menedżerów, lecz dla każdego z nas, gdyż w pełni pozwala wykorzystać czas przeznaczony na karierę zawodową oraz życie prywatne.

  • Szkolenie „ Skuteczne zarządzanie czasem „ / 8 godzin

 

Szkolenia zamknięte

Ponadto dla zainteresowanych firm organizujemy szkolenia tzw.wewnętrzne „ szyte na miarę „ w zależności od potrzeb organizacji.


W pierwszym kroku uzgadniamy na indywidualnym spotkaniu co dla Państwa jest najważniejsze.
Rozmawiamy o bieżących problemach, analizujemy przyczyny źródłowe ich powstania.
Definiujemy możliwości współpracy w chwili obecnej. Jeżeli znajdujemy wspólny obszar do pracy, ustalamy kolejne kroki.

W takim przypadku cena szkoleń oraz ilość godzin uzgadniana jest indywidualnie.

Przykład :

  • Efektywna organizacja działu sprzedaży dla danej firmy :

  1.  Plan sprzedaży
  2. Realizacja planu sprzedaży
  3.  Handlowcy terenowi
  4.  Biuro obsługi klienta
  5.  Standardy obsługi Klienta
  6.  Nowoczesne technologie usprawniające sprzedaż
  7.  Kontrola i obsługa wierzytelności