Promocja Insertu z okazji 30-lecia istnienia firmy.

Z okazji jubileuszu 30 lat istnienia firmy InsERT można przejść na programy InsERT nexo PRO za 30% ceny! Zyskasz indywidualne rozwiązania dostosowane do potrzeb Twojej firmy lub biura rachunkowego, dodatkowe funkcje niedostępne w innych systemach i możliwość swobodnej konfiguracji. Z promocyjnych cen możesz skorzystać od 1 do 30 czerwca 2022.

Sprawdź, czym linia InsERT nexo PRO góruje nad innymi. Jeśli chcesz zobaczyć najważniejsze zalety poszczególnych systemów, wybierz konkretny program poniżej.

  • Łatwa rozbudowa programu
    Możesz korzystać z gotowych rozwiązań przygotowanych przez naszych Partnerów lub stworzyć własne rozszerzenia.
  • Personalizowany interfejs
    Widzisz przejrzyste informacje przystosowane do specyfiki swojej pracy, jak np. ulubione moduły czy raporty, a także funkcje, z których najczęściej korzystasz.
  • Zarządzanie widokami
    Określisz własny widok w programie, z wybranymi filtrami, kolumnami czy raportami.
  • Raporty własne
    Przygotujesz do analizy dowolne dane z programu, np. dotyczące sprzedaży w danym okresie w podziale na cechy asortymentu. Raporty umożliwiają przedstawienie najważniejszych informacji dotyczących działalności firmy wraz z operacjami eksportu i importu.
  • Wydruki własne
    Stworzysz dowolne wydruki, które spełniają potrzeby poszczególnych klientów. Dodatkowo dodasz do wydruku faktury sprzedaży informacje o nierozliczonych dokumentach, tak aby kontrahent wiedział, ile dokumentów ma jeszcze do opłacenia.
  • Zaawansowane pola własne
    Zewidencjonujesz dodatkowe informacje w programie, np. o klientach, towarach czy fakturach.
  • Biblioteka załączników
    W jednym miejscu zapisujesz i przechowujesz bez limitu dokumenty i pliki w dowolnym formacie. Możesz też nadawać im różne statusy.
  • Role użytkowników
    Szybko nadasz uprawnienia poszczególnym użytkownikom programu. Wystarczy, że wcześniej zdefiniujesz poszczególne role w firmie, np. administrator, kasjer, handlowiec, a potem jednym kliknięciem przypiszesz danej osobie odpowiednie dostępy.
  • Flagi własne
    Stworzysz własne flagi do oznaczania poszczególnych pozycji. W ten sposób możesz oznaczyć np. dokumenty sprzedaży, dokumenty księgowe, zapisy ewidencji VAT czy umowy o pracę. Flagi pozwalają np. ustalić status dokumentu czy jego kategorię.

Zasady i cennik promocji dostępne w zakładce „Promocje”