Z okazji jubileuszu 30 lat istnienia firmy InsERT można przejść na programy InsERT nexo PRO za 30% ceny! Zyskasz indywidualne rozwiązania dostosowane do potrzeb Twojej firmy lub biura rachunkowego, dodatkowe funkcje niedostępne w innych systemach i możliwość swobodnej konfiguracji. Z promocyjnych cen możesz skorzystać od 1 do 30 czerwca 2022.
Sprawdź, czym linia InsERT nexo PRO góruje nad innymi. Jeśli chcesz zobaczyć najważniejsze zalety poszczególnych systemów, wybierz konkretny program poniżej.
- Łatwa rozbudowa programu
Możesz korzystać z gotowych rozwiązań przygotowanych przez naszych Partnerów lub stworzyć własne rozszerzenia. - Personalizowany interfejs
Widzisz przejrzyste informacje przystosowane do specyfiki swojej pracy, jak np. ulubione moduły czy raporty, a także funkcje, z których najczęściej korzystasz. - Zarządzanie widokami
Określisz własny widok w programie, z wybranymi filtrami, kolumnami czy raportami. - Raporty własne
Przygotujesz do analizy dowolne dane z programu, np. dotyczące sprzedaży w danym okresie w podziale na cechy asortymentu. Raporty umożliwiają przedstawienie najważniejszych informacji dotyczących działalności firmy wraz z operacjami eksportu i importu. - Wydruki własne
Stworzysz dowolne wydruki, które spełniają potrzeby poszczególnych klientów. Dodatkowo dodasz do wydruku faktury sprzedaży informacje o nierozliczonych dokumentach, tak aby kontrahent wiedział, ile dokumentów ma jeszcze do opłacenia. - Zaawansowane pola własne
Zewidencjonujesz dodatkowe informacje w programie, np. o klientach, towarach czy fakturach. - Biblioteka załączników
W jednym miejscu zapisujesz i przechowujesz bez limitu dokumenty i pliki w dowolnym formacie. Możesz też nadawać im różne statusy. - Role użytkowników
Szybko nadasz uprawnienia poszczególnym użytkownikom programu. Wystarczy, że wcześniej zdefiniujesz poszczególne role w firmie, np. administrator, kasjer, handlowiec, a potem jednym kliknięciem przypiszesz danej osobie odpowiednie dostępy. - Flagi własne
Stworzysz własne flagi do oznaczania poszczególnych pozycji. W ten sposób możesz oznaczyć np. dokumenty sprzedaży, dokumenty księgowe, zapisy ewidencji VAT czy umowy o pracę. Flagi pozwalają np. ustalić status dokumentu czy jego kategorię.
Zasady i cennik promocji dostępne w zakładce „Promocje”